0:00 / 0:00

Over ons Contact

Opvallen, zowel op het bord als online, was nog nooit zo belangrijk … en nog nooit zo eenvoudig! Bistrology.be helpt je je klant te blijven verrassen, met inspirerende foodtrends vertaald naar toegankelijke recepten. My Bistrology helpt je om meer klanten aan te trekken via de belangrijkste zoekmotoren. En jij werkt gewoon vanuit 1 centrale website. Simpel, toch?

Bistrology zet jouw eetzaak op de kaart!

My Bistrology, de vindmotor van jouw eetzaak

De overgrote meerderheid van de restaurantbezoekers zoekt eerst online. Snel gevonden worden op Google en Facebook - met correcte én positieve informatie - is dus de boodschap. In de post-lockdownperiode is dit zelfs crucialer dan ooit.

Bewezen effectiviteit met 50% meer bezoekers

Sinds de lancering van Bistrology.be heeft dit platform zijn effectiviteit al meermaals bewezen. Terwijl zijn gebruikers wekelijks slechts 15 minuten op het platform besteden, verschijnt hun zaak meteen 150 keer per dag in de top 3 van een zoekopdracht. Bovendien wordt wel 25 keer per dag doorgeklikt naar meer info over hun zaak. Dankzij een consequent gebruik van Bistrology.be stijg je dus snel in de rankings van deze zoekmachines. Google genereert daarbij tot 10 keer meer zoekopdrachten dan Facebook.

Snel en simpel Google en Facebook beheren

Met Bistrology.be beheer je de Google- en Facebook-pagina van jouw eetzaak vanop een centraal dashboard. In enkele clicks verander je informatie over je zaak, plaats je je aanbod in de kijker en beantwoord je reviews. Zo kan jij focussen op wat écht telt: je klanten de beste kwaliteitsbeleving bieden

Bistrology helpt je verrassen

Het geheim van een succesvolle eetzaak? Een sterke beleving! Eén die de hedendaagse consument blijft verrassen, binnen een uniek kader en met een toegankelijke menukaart. Wil jij zo’n onweerstaanbare beleving creëren? Dan inspireert Bistrology.be je met tips & tricks.


Toegankelijke inspiratie met kwaliteitslabel

Het geheim van een succesvolle eetzaak? Een sterke beleving! Eén die de hedendaagse consument blijft verrassen, binnen een uniek kader en met een toegankelijke menukaart. Wil jij zo’n onweerstaanbare beleving creëren? Dan inspireert Bistrology.be je met tips & tricks.


Groeiend aantal gebruikers

Meer en meer horecaondernemers maken intussen gebruik van Bistrology.be, dat onlangs zijn 200ste gebruiker verwelkomde. De partners achter Bistrology – Lactalis en Heinz - kijken nu met vertrouwen vooruit en hebben zich tot doel gesteld om snel door te groeien naar 500 gebruikers. Als toonaangevende foodservice-bedrijven willen ze de horecasector op die manier een welverdiend duwtje in de rug geven.


“In één oogopslag alles bij de hand om de consument digitaal te woord te staan. Betrouwbaar, snelwerkend, persoonlijk en toekomst gericht platform.”

Privacy policy Algemene voorwaarden
copyright ® Bistrology

Aanmelden

Meld je aan met jouw Bistrology accountgegevens.

Wachtwoord vergeten?

Bistrology gebruikt cookies om onze websites en apps beter te laten werken en jouw surfervaring te optimaliseren. Meer info vind je in onze privacy policy. Door verder te surfen aanvaard je dat wij cookies gebruiken.

X